Jumaat, Ogos 14, 2009

kucing jahat

pening lah macam ni...ayyooo...kucing kat cni semakin da xbertamadun....ni spesies kucing dari zaman aper eks?paleolitik kah?suker berak di merata rata tempat...bajet poyo n stylo sangat la 2 membuang najis kat shower kegunaan manusia...aku xbley terima okies...engkau bajet kau bertamadun tau menggunakan proper toilet dari kucing jalanan yg lain...aku xbley terimaaaa...memang nak kene kucing ni...siap dye kalau dye datang lagi n membuang najis merata rata...harusss nak kene dye di...dala 2 sanggup muntah didepan bilik aku yg cute n chumel...ko kater ko kucing bertamadun la konon coz da masuk matrik n xsetaraf ngan kucing liar n jalanan yg lain tapi naper ko xpandai membacer lagi?kan aku da tulis besar besra kat depan pintu 2....siap aku buat poster sebesar alam lagi "dilarang membuang najis merata rata didepan pitu bilik aku"...ko ni memang degil heh...dari dulu lagi keturunan ko da xpuas ati kat aku...nenek moyang ko lagi terok...siap wat pintu bilik aku bagai tandas syorga korang taun lepas eks...isyyhhh bikin panas ajer tau x?pegi la bergaya bagai kucing normal yg lain...g la berak kat tanah...aku xheran cket pon...ntah ntah time aku g kelas,ko pon pegi kelas blaja cara nak menggunakan tandas manusia...harusss aku cari tok guru korang...siaapppp la tok guru ko n anak murid sekelian nyer akan aku hapuskan...aku marah nii...marahh nii....haaa....jangan berani berani lagi tunjuk muka depan aku...kalu ko wat gak,aku tangkap ko n bagi kat budak hayat...biar ko djadikan alat eksperimen dorang macam hamster2 putih kesayangan yg chumel...haarrrr...haarrrr....harrrr.....(eks xtau 2 spesies gelak@marah)

cikgu fizik bagi nasihat tadi kalu terbuka kedai makan dilarang lap pinggan menggunakan spender...apekah cikgu ni mencarut di tengah2 lecture hall....mata yg kuyu n nak tersengguk sengguk tros segar...macam terpelik la plak cikgu fizik bley terkeluarkan ayat mencarut...
m,aksudnyer jangan letak n gunakan sesuatu kat tempat yg salah...contohnyer tido time ckgu da kering air liur bagi kuliah tapi murid murid di belakang sedap sedap menumpahkan air liur n belayar ke dreamland yg bahagia....apekah yg aku mengarut nii...hohoho...n cikgu cakap gak jangan ikut watak pak din dalam majalah ujang@watah sinchan yg pakai spender di kepala...ingat sumer pesanan cikgu...jangan lap pinggan pakai spender n jangan pakai spender di kepala....hoho...bangan pegi ingat yang 2...seppatutnyer ingat maksud tersirat...dala...i da pening...baik tidor...bye

Tiada ulasan: