Isnin, September 21, 2009

hye

yeay yeay suda ari rayer....seronok neyh....bleyh makan n melantak puas2....


hohoho....da ari rayer kedua da....semalam of coz ar balik umah nenek...tapi naik kerete ngan sabiq adelah 1 pejalanan yang hazab...asik laaa nak kentut...2 la sape suh makan petai banyak2...da 2 pas kentut baru nk gtau aku...perghhh bau menyengat memang segar gler macam asli dari ladang petai...huhuhu...wat hangin jer...kang ade plak yang kene bom pagi2 rayer nih...selamat lah perasaan sabar still menebal dalam dada kan...geram btol...laz2 aku bagi kate dua kat dye...nak tahan kentut@halakan bontot kuar dari tingkap time nak kentut...dye pon setuju hjela...5mint pertama aku bley bernafas dengan tenang...tetibe jer aku bau macam pelik cket...bau yang mendatangkan kemarahan..aku tengok sabiq ngan pandangan yang xdapat ditafsirkan coz dye tengah senyum simpul n lebar nak mampus...ni yang aku nak kuarkan tendangan padu maharaja singa..huh!!20 minit kemudian,akhirnyer sampai gak ke kg halaman ku yang tercinta pas puas hidung aku tersiksa ngan haruman yg macam hampas n bertoksid x bagus untuk kesihatan n bleyh wat manusia jadi retard..ramai btol umat manusia kat umah nenek....sesak wooo...sumer sanak sedara balik....pas makan,baik laaa aku tido...bangun2 jer da maghrib....ahhh sudahh.....dala x mandi lagi..orang ramai,ketiak plak da bau kambing gurun...badan da gatal2...hmmm...simptom2 penyakit anaemia da muncul...hohoho....laz2 ikut ayah balik umah semula...mandi kat umah ar....selamat sabiq x ikut balik...kalu x,mau mati aku dalam kereta...n hari ni,mak,ayah n kak uda poser sunat...tinggal aku sorang terkontang kanting x poser n perut da berkeroncong lapar....huhuhuhu nak makanan...nyesal plak balik umah...kalu duk umah nenek kan senang...kilang makanan...asik je la ademakanan...ni x....xkan aku nak makan gula gula,choc n kueh rayer je...maner kenyang...huhuhu







cendol yang anggun




pemangsa n mangsa keadaan




cendol yang anggun lagi




haaa meh nak cter sehari sebelum rayer laa...kitorang(ayah,mak,cendol,orange busuk aka kak uda,muaz n sabiq)g menyertai perarakan rakyat singapore yang wat shopping last minute b4 rayer...sangat banyak barang tapi harga mahal gak even sok da nak rayer pon...huhu...kat angsana...penat lah shopping baju untuk kak uda...coz dye mempunyai ciri ciri unik seorang amfibia...eh x lah...dye retard...pendek...gemuk n berkaki besar...hohoho...penat seyh coz sumer baju untuk manusia normal x sesuai ngan dyer...laz2 akak 2 bagi dye baju untuk kanak kanak...hohoho haaa melopong kooo...2 la saper suh pendek sangat......aku x shopping coz aku x suker shopping...bleyh pecaya kah??dala kat lua hujan menderu deru...nii yang wat aku nak masuk makan kat kfc ayam goreng yang panas2 niii...

huh penat....






Tiada ulasan: