Selasa, Disember 01, 2009

ekstrem

aku kene ulser mulut hari ni...so xyah ar rerajin ajak aku bergosip@main kejar2@main batu seremban ker...aku xlarat...dala 2 ubat ulsernyer bley plak tetinggal kat cafe time aku makan tadi...haduyaiii ni yang malas nak wat marathon g cafe lg ni.....bler da balik matrik,aku xbley update blog slalu coz kang kak aku ingat aku xstudy...huhu dye slalu je pantau blog aku..nak wat cter terlampau pon xbleyh...xpe ar...aku kene tunjuk yang aku rajin study...manela tau dye terbukak ati nak belanja aku pape nanti kannnn...hehe...

duk kat libry ni memang menggigil ar...sejuk...ni yang aku malas study oversea ni...cuaca ekstrem...tapi kalu da rezki aku terima je...hoho...sempat laie 2 berangan...

dala..mau sambung bace paper...xmau berfoya foya...hoho...bye

Tiada ulasan: