Jumaat, Januari 15, 2010

aku memang cun

assalamualaikum....weyh jawab salam sumer...xjawab kang aku debik sorang2...hoho...suker2 je nak debik anak orang kan...anak orang utan pon xsuke kene debik tau...huhu...semalam abang demam...bukan semalam jer...dari semalam n semalam lagi...dala 2 aku sorang je kat umah..penat hokey nak jaga orang tua demam.jap jap kang nak itu la,ini la...huhuhu...pas2 pagi semalam dye da g klinik da...doc cuma bagi ubat jer...ntah maser bler dye g pon aku xtau..time 2 aku dok membuta lagi dalam bilik.pas2 dye balik 2 asik la berselubung...n time ayah ngan mak balik keje 2 dye macam da trok..ayah pon macam risau...bawak la g spital...memula aku macam xnak ikut..tapi bler fikir nanti aku tinggal sorang kat umah n xmakan lagi,aku pon cakap ar nak ikut...blh ar makan kat cafe spital nanti....cecepat aku mandi...1st time mandi dalam masa 5mint jer...haha 1st time nampak ayah risau btol...mak n ayah,dua dua nak masuk dalam bilik doc gak...haha..lawak gler aku tengok....tapi laz2 abang je blh masuk...kitorang pon terpakse ar tgu kat lua...lame gler hokey...dala aku lapar..cafew plak xbukak...spital 2 dari lua nampak besar...tapi sebenarnyer kecik jer...dye main magic kot...bagi ilusi palsu..@ntah2 sebab aku yang lapar sangat so nampak lain...ntahhh...malas nak fikir...



pas2 time aku tengah lepak2 kat krusi lua,aku nampak adee kete polis dari unit siasatan jenayah datang n tros masuk kat bilik kecemasan 2...aku ingat dye datang nak tangkap orang...rupernyer nak amik report dari anak orang besar johor gak la...kene belasah...eh budak 2 tinggal dekat2 gak ngan kawasan perumahan aku...macm mat rempit jer...memang gaya budak terok ar...bapak nyer plak gaya macam pak aji pelik cket...pakai kopiah bagai...aku dengar dye on fon speaking...so aku ingat dye orang singapore...rupe2nyer dye dulu manager british petroleum...patutlaa pon...tapi skang meniaga goreng pisang depan umah...dye kate boring pas pencen...ni sume bukan aku mengarut reka citer ek...ni bapak aku yang tanyer bapak budak 2...bse ar ayah aku kan busybody cket...anak beranak 2 memang nampak macam orang bse ar...dala datang spital pakai moto kapcai...dua2 xpakai helmet...2 kqalu polis tahan@ade polis yang nak cari duit lebih 2 memang saje cari pasal la kan....bapaknyer 2 memang india muslim asli...pening lak aku tengok dye bebual ngan ayah aku...ayah aku dala xfaham dye cakap ape...cakap macam pusing2...lawak gler....dye cakap orang yang pukul anak dye 2 xtau dye sape...hoho...lantak ko la pakcik...tapi memang ade gaya sombong cket ar...


dala...aku lapar....nak g buat kek...kalu jadi nanti aku jaja pic...bye

4 ulasan:

aljauhary berkata...

Assalam..
selumber jer kutuk ayah sendri..
abg sakit apa??
betul ker pandai buat kek??
ker mak jer yg buat???
mn gambar terbaru mak ngan ayah..
jgn malas2...

rara n jaja berkata...

2 bukan ngutuk ar...2 puji...malas ar nak upload pic...lembab line kat umah nieyh....mane ade malas2...ni tengah rajin tahap maksima la ni....alah dye demam bse je...ngengada tau...ngehngehngeh....

nur zahidah zaidan berkata...

i quote "..cecepat aku mandi...1st time mandi dalam masa 5mint jer..."
yke kakak 1st time?? TIPU TIPU TIPU!!. :p
nway, moge c abg sembuh kmbali ek. dahsyat demam g spital. trk sgt ke? hihii:P

rara n jaja berkata...

hakhak...i mean time mandi kat umah...LOL....xsakit sangat pon...ngengada je lebih...huh...