Rabu, Oktober 13, 2010

update

salam...
sejak akhir2 ni wifi kat kolej aku wat hal...benar2 mendatangkan amarah...sia-sia je ade periuk belanga sebesar alam kat fakulti letrik 2...tapi wifi nye xde gak...

petang ni aku ade presentation...dala subjek hubungan etnik...tajuknye rukun negara....matikla....dala sejak akhir2 ni pengetahuan am aku low cket...pulak 2 time doc bagi syarahan kat depan,aku bantai baca buku lain kat belakang....pe aku nak goreng ayat petang ni?????dala 10 minit...aku sorang2 je...aku ni kalu tengah nervous@takut mesti akan keluarkan penyakit aneh-aneh seperti batuk secara lahap n kuat2...pas2 tangan siap menggeletar lagi....menggigil-gigil macam orang parkinson...huuuuu takut.....yang menambahkan debaran ialah markah presentation 2  markah berkumpulan...kalu aku wat main2,mampusla aku...markah group aku akan jadi rendah gak.....adusss.....peningggggg......

dala...nak tido...harap aku xterbabas tido n berjaya memberikan syarahan terbaik.....

Tiada ulasan: