Khamis, Februari 10, 2011

balik~~





bersiap kemain molek ni...hajatnye mau berjalan jalan ke shopping complex tapi xtau nak g mane..blur...sampaikan akak aku tanye nak g mane pon aku cakap xtau...heee..laz2 balik umah...sebab macam da lama xbalik umah..memang ar xbalik umah sebulan tapi tiap2 minggu kakak aku datang amik...bawak g shopping@juz kua makan je...2 yang bile balik umah 2 mak membebel sebab xreti2 nak balik umah da....bye


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

maaf tadi aku ade hal..busy sket..xsempat nak gebang lebih...haiihhh biase la hidup..kalau time nak busy,sume datang..test,quiz,assigment n project datang bertimpa-timpa...adat orang wat keje last minute...2 yang terkejar-kejar...

baju ni aku beli dari kawan aku..dye wat bisnes baju...kat sini memang banyak pon orang wat bisnes...MLM pon berlambak..ade 2 siap mukaddimah panjang  berjela...rupe nye kene bayar rm1800 untuk join..kem salam ar...lagi2 MLM...memang nak tipu duet budak first year yang innocent macam aku...seb baik aku bijak cket dalam hal2 kewangan macam ni..hmm berbalik semula kepada kisah baju diatas..aku terpaksa alter banyak..sebab bahagian baju nye besar sangat...skirt memang puas atin sebab aku memang nak yang kembang macam 2 tapi baju gabak lak...2 yang kene alter banyak..and aku alter by my own hand..gigih setiap kali balik kelas laju2 kua kan kit jahitan dari loker..dala 2 rummate aku memang pandai bab2 menjahit..dye yang bg idea cket2...laz2 jadi macam addicted lak..sume baju pon nak alter..adoiii...2 yang xsempat study 2..cehhh alasan nak best aje kan...heee

Tiada ulasan: