Sabtu, Mei 14, 2011

maddi-jane



maddi jane-price tag.da tgk video ni??aku tejumpa video ni pun time stress exam-week..then aku pon online.click sanasini then tejumpa video ni..memang best..superb.time tu pagi sebelum exam.exam kul 9.aku jumpa video ni kul 7.wahhh...study sambil dengar n ulang banyak kali..best giler...err time 2 aku paper ape ek...da lupe ar...memula dengar x expect lak dye budak lagi...baru 11@12 umo dye..video dye yg memula upload 2 nampak innocent n suci..xpakai makeup...skang da pandai makeup macam2..tapi dye nampak paling comel dalam video ni..blh lawan justin bieber punya popularity...haihhh


aku baru je sampai umah...antara manusia terakhir tinggalkan blok..yeahh..what to do..rumah 'jauhh' sangat..heeee...da macam foreigner da aku rase sebab kat  utm tgl foreigner je sume..terasa cam study kat oversea lak..hahaha...sebenarnya cam xnak balik lg tapi ayah aku setiap hari pon kol biler nak balik umah..adoiii...terpaksa lah gagahkan diri pack barang.memang aku nak balik tapi rase malasssss sangat nak kemas barang aku yang berlambak 2.ni pon xhabes unpack lagi...

Tiada ulasan: