Ahad, Mei 20, 2012

random tot

assalamualaikum frens n family.
2 minggu sebelum final exam.
kepala jadi buntu.
aku patut terus bergerak n kerah otak supaya trus berfikir.
tapi aku memilih untuk selesa berkubang di atas katil.
berselubung dengan comforter hijau dalam cuaca mendung dan nyaman.
hujan turun mencurah curah.
aku didalam comfort zone sendiri.
leka mengelamun dan berimaginasi sedangkn dunia diluar lincah bergerak meninggalkan aku.



Sabda Rasulullah SAW

“Dua nikmat daripada nikmat Allah S.W.T yang kebanyakan manusia tertipu padanya ialah; sihat dan masa lapang”(HR Bukhari)




benar.memang benar apa yang dikata.kalau waktu sbuk,padat,kita akan lebih pandai menyusun masa sesuai dengan jadual waktu.kalau banyak masa lapang,kita akan sentiasa menangguh kerja.bukan sebab xcukup masa.tapi sebab terlebih masa.
haiihhhhhh.

move on.aku jarang up status kat fb.kat twitter lagi lah jarang.
ntah.sebab aku takut orang stalk aku n tau aku tgh buat ape.ade kat mane.
psycho eh??tapi aku rasa org zaman moden ni lebih suka jaga tepi kain org.
memang dorang nampak xkisah pasal kita,tapi padahal,dorang lah yang gigih stalk page kita.
eh cam ngata diri sendiri je.haihhhh.
ok aku pon memang suka duduk diam2 n stalk je page org.
page yang menarik jela.yang jiwang2 n yang slalu emo sendiri tu aku malas lah nak stalk.
wat sakit jiwa je baca.kang xpasal2 aku yang tejangkit emo dgn dorang.
penyakit emo  ni boleh berjangkit.bahaya.
pastukan,aku ade fren ngan sorang senior ni.
fren kat fb lah.
n dye memang power lah bab study.
then dye suke up status.
pastu kalau tetibe dye tulis,"nice weather,study later,zzzzz.... ''
aku pon tejangkit same.
siap set in mind yang alah study jap lg jelah.
dye yg terer tu pon relax2 je.
bahayakan???bahayaaaa sgt.
kang kalau tetibe remove fren kang,dye perasan plak.
haihh.so no other choice,tepakse relax2 jugak.heeeeeeee.
tepakse??tepakse kate kooo.haaa....

trying to wear tudung yang labuh2.
xnak dah pakai tudung pendek2.
shawl,pashmina,labuh kan.fashion in style parallel with deen lah kan.
xmo dah pakai selendang2 yang pendek n jarang.
lama dah pon aku xpakai selendang2 yang jarang tu.rasa cam haihhhh.membazir je beli.
tapi skang dah xmembazir dah.
sebab dah ade inner tudung.yeayyyyy.
cover head as well as neck also.
major awesome.
memula pakai memang rasa panass.
yelah kene pakai scarf,inner neck,selendang plak.
panass sangat plus cuaca kat malaysia yang sangatlah berbahang bahang.
tapi lama2 dah biasa dah.
pastu rasa cam yeayyy xnampak neck segala sume.
dah blh dah pakai tudung bawal with confident.
xperlu nak risau jarang lah nipis lah.no more worries.
heeeee kepada rakan2 muslimah,go..goo...find ur inner neck.
tudung2 bawal anda sume tu bukannya tebal sangat.
plus lagi skang fesyen tudung bawal aidijuma rite?
hah bukannye tebal pon kain dye.nak pakai xsalah pon.
tapi cover dengan inner neck okeyh??
orang yang pandang pon xde lah sakit mata.
serious this awesome.




Tiada ulasan: