Isnin, Januari 07, 2013

avr board

assalamualaikum..
aku memang rajin update blog time2 exam.
macamkan masa laen xblh update blog,
time2 busy ni lah semangat nak update.
oyyaaa...seminggu study week aku hanya dihabiskan untuk buat projek micro-p.
yg hanye memberi 20%.sedangkan final yg bg 50% tu aku xsempat study.
bijakkk...bijakkk ko punye pembahagian masa.


this board cost me rm250.after discount rm10.haihhhhh.(lap peluh).n free consultation.dgn student phd dari indon.tapiiiiiii....bnda free slalunye ade defect sket2.but in my case,the free consultation comes with teguran menusuk sehingga ke pangkal hatii.yee saya tahu saya amat lembab nak memahami term2 programming.nak paham tu da payah.nak apply lagi lah haru.alah tlg jelah.xyah banyak bebel.

tapi mamat tu memang tlg.yela sape je tahan nak layan budak degree yg banyak songeh.dorg lagi lah banyak keje kan.

eh banyak lg nak cter tapi aku ade exam sok.sambung nt.daaaa~~~

1 ulasan:

Siti Khadijah Suhaimi berkata...

oh apekah ini??
What? programming?
ok serius aku tgk plik wlaupon aku amek programming.
ni engineer punye stuff je ni