Isnin, Mei 10, 2010

moooo..moooo



tengok2 header n footer kat firefox aku da bertukar...moo..moooo...gambar lembu senget n muka nak tido...tapi cam chumel jer...

aku memang buta IT cket...ntah aku rase macam benda ni da lama jer...kat laptop kak aku pon da tukar kot tapi aku malas nak tanyer coz kang nampak macam bodoh sangat lak tanyer...even bodoh pon kene cover2 cket...hoho...laz2 baru la aku tau macam ne...hehe....

hmmm sape yang agak buta IT cket macam aku n x cube lagi benda ni,cube ar...chumelll woooo..ade macam2 design..sila picit di sini.....

3 ulasan:

nur zahidah zaidan berkata...

haha orang buat cupcakes. comel gler firefox. :)

btw, lembu tu mcm lembu peliharaan oranglah hehe ;P

rara n jaja berkata...

hehe...ko jage dye bebetol x?kasi dye makan banyak2 tau...bagi lagi gemuk...

rara n jaja berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.