Jumaat, Mac 13, 2009

Aku, Maid dan dot dot dot








Lokasi :tepi kolam ikan




Time:kul 5petang




dengan riak n takburnye aku cakap kat cendawan yang aku xnak tido pun malam nanti coz soknye kelas aku stat kul 3petang.tapi ape kan daya……mata n keinginan aku lebih berkuasa.hehehe.akibat desakan n lambaian serta rayuan dari tilam aku yng mendayu2 suh aku landing atas dye,akhirnye aku tewas n tetido bile jarum jam tepat kat angka 11 malam n tersedar kul 7 pagi soknyer.so as a punishment, aku kene wat keje2 rumah spt basuh baju,kemas bilik n so on. Huhu…da macam bibik da aku rasa…petang 2 plak aku kene teman dye g main basket.kejam kan cendawan.aku x main basket.juz teman jer..mane la aku larat n reti nak shoot bola 2.tapi sebelum 2 dye da janji nak teman aku g kolam ikan lagi! Bagi ikan makan roti n biskut. Banyak btol ikan dalam kolam 2.

cendol pencinta ikan!


cendawan wif team basket

Meh cni aku nak cter…dekat cket…nt xdengar plak….
Di sebuah kafe yang hingar bingar dengan pelanggan,berjalanlah seorang jejaka dengan machonye sambil diperhatikan oleh sang kekasih hati.mereka ni sedang berdating di kafe berkenaan n jejaka 2 sedang berjalan untuk ke kaunter pembayaran bagi membayar harga makanan mereka. Tiba-tiba……. Tanpa dirancang,jejaka itu meluncur n terjatuh.n dye terjatuh btol2 depan aku. Aku yang memang x reti nak cover gelak trus tergelak dengan terbahak2nyer sambil menghentak2 meja disebabkan rasa lucu yang teramat sangat…..haha btol weyh….lawak gler.dye da la tengah berjalan sambil cover depan awek dye.skali laz2 jatuh…memang xbley tahan gelak da aku.pas2 bile dyenak g smule kat awek dye,dye bley wat muka slenger lalu depan aku.konon nak cover dye tengah lalok…hakkk tuih….aku x tertipu dengan lakonan mu wahai saiful(BUKAN NAMA SEBENAR).dala.penat ngumpat.nt aku sambung lagi .

Tiada ulasan: