Isnin, Mac 09, 2009

p.s.......

xbalik kmm lg..td time tengah pack barang tetiba syamin kate ayah die nk bertolak kul 6petang.


so coz aku tumpang ayah dye,pe lagi,suke la aku.blh blik lambat...


yahooo...





nway,baru pas abes baca p.s..i love u


sangatlah touching,best n romantic eva..


huhu.xtipu..btol.


tapi kalu yang baru pas clash macam aku ni lagi la sedih.

so...dengar sini meh.....

PERHATIAN!!!!! Kepada sesiapa diluar sana yang ada movie p.s i love u, jangan malu,segan@kedekut ntuk bagi pinjam kat aku ek...

siyesley best gler novel die...

tapi aku x beli pun novel2....juz pinjam kat library kmm je.jimat duit maaa.bleh gak duit 2 nt aku wat beli kasut ker,beli baju ker@sedekah kat anak-anak yatim..kan murni niat namanyer 2..wink...wink....hehe.

offff


2 ulasan:

amni fozi berkata...

hoho..
da ade blog ea..
jaja ye. hehheh.
komen ku, pe kate ltak shoutbox?
sng sket nk msg.
okehh. daa

amni fozi berkata...

cendolcendawan..
sesway la tu. ;b