Khamis, Mac 26, 2009

lepaking

naaa skang adalah masa ntuk lepak n bersukaria....
exam da habis!!!!

diulangi....

EXAM DA HABIS!!!!!!

yahoo.....nway baru balik dr interview td...
alah keje cikai je pun...
cashier kat petrns station..
n tadi aku kene prakts ucap selamat datang... walla wei malu gler.
tapi pedulikanlah asalkan aku dapat keje n xmati kebohsanan time cuti nie...
n sblm aku jadi cashier,,aku kene keje bkak n tutp pintu dulu.
ok je kot.pd pendapat aku la kan...
tapi tgkla nt mcm ne...
gj dala rendah..
hmmm....tapi nak keje yang gaji tinggi susahlah cket coz aku da pndah umah n da x duk tengah2
bndar jb da..
tgkla nt mcm ne...aku tahan@x keje 2...

masa aku sampai umah smlam kan....aku trus la g jenguk rabbit akukan
rabbit ku da dapat anak lagi...6 ekor yang sangatla chumel2.
xsabar nak tunggu dorang besar cket..
bley mandikannn..

smalam msa balik dr matrix,mak n ayah yang jemput aku.
time 2 baru kua dewan exam n lepak hep jap coz ada hal yg nak diselesaikan..
bile smpai blok je da nampak kete ayah masuk..
alamak...mcm ne ni..barang x abis pack lg..
laz2 mak yg tolong packing kan.
n ribuan trima ksih kat eiha n syamin coz tlong angkutkan barang aku...
sangat2 sedih smalam nak tinggalkan dorang sumer...even kenal 10 bulan je tapi ukhuwah rapat.
huhuhu.harap2 next sem dapat jmpa korang lg ek...

Tiada ulasan: