Selasa, Oktober 27, 2009

jalan

hmmm....tengah tengok sumpah bunian...sumpah meluat...biler laa bunian 2 nak sumpah azeera 2 plak.....benci plak tengok...huh...haa kan da meradang neyh....da da move on ke tchapter yang lain plak la....ermm tadi g skudai parade...ikut ayah n mak anta comp yang suda rosak...memang bohsan...mau antar comp je tapi kalu duk umah lagi bohsan...baik la berjalan jalan melihat keindahan malam...huhuhu.....aku suh cina kedai 2 tengok kan apple..macam mane mau guna camera nyer...ntah apple ni..susa btol mau guna...cina 2 pon xpandai coz kitorang g kat kedai acer...eh kat kedai samsung pon cina 2 xtau...susa susa kang aku jual je apple ni n beli mangga lagi bagus...kenyang perot...hohoho....bohsan tgu ayah lama sangat,aku singgah kfc...mau makan ayam even sakit gusi...pas2 da sampai umah,pe lagi...belasah ar kan sampai licin...sumer makan...ayah pon makan....da abes licin sumer ayah cakap....

ayah:ayam ni dye pancung pakai pedang samurai...kamu pon makan jer...

aku:eleh...ayah pon makan gak....

ayah:da kamu da beli,ayah makan jer....

aku:~speechless~

hukhuk...benci btol...

Tiada ulasan: