Rabu, Oktober 28, 2009

jari hijau...kaki hijau...kuku hijau

bangun pagi tadi kul 8...
dush...dushhh...ketuk kepala sendiri...nape da tamau tido lagi...takjub pon ade gak cket2...bapak awal gler bangun pagi(awal dalam pengiraan aku la)...hohoho...saye x kisah...
suda bohsan coz awal sangat bangun..tatau mau wat pe...tros online la kan...try nak donload game..dari kul 8 membawak ke kol 9...laz2 sampai kol 2...hasilnyer cumer 1 game je dapat di download...yang lain mcm2 masalahnyer...hangin neyh...dala line lembab semacam je...siput sedut lagi cepat tau...ahhh baik pekene berekfirst dulu...perut pon da berkeroncong....selamat mak da masak kan...aku sebenornyer bukan xreti masak...tapi periuk belanga kat dapur 2 sume takut ngan aku...so xdapek den nak nolong...takat masak air n nasik 2 memang aku da jhatam sangat da...bleyh dapat taraf jeneral la...2 pon kalu aku x lupe nak on kan suis rice cooker la...hohoho(sila ketawa gaya pakcik santa)......


em pasni nak wat ape laagi ek....bohsan tahap gaban...eh meh cni mau cter cket...semalam aku g kedai...malam...time 2 baru balik dari beronggeng ngan parents di luar...aku kalu kua pakai baju pesen pelik2 cket(ni adek aku cakap tapi aku rase bse je)...pulak 2 skang kan aku tinggal kawasan pinggir bandar(ayat sedap cket dari cakap tinggal kat kampung)......aku prasan da depan kedai 2 ade mat2 moto...so malas mau lama2...pas amik barang tros chow........eh of coz ar aku da bayar dulu kan barang2 2...xpepasal nak mencuri n lari laju2...hukhukhuk...haaa pas2 tros ar nak balik...dalam pejalanan 2(aku jalan kaki coz moto takut ngan aku...bukan sebab aku takut ngan moto...note penting:aku xtau bawak moto@kete..yang aku tau cume bawak beskal...mau racing?meh ar..)ade mat moto ikut aku...da seram+ngeri cket2...siap tegur aku cakap aku pakai bergayyaaaaa...uisyh ni sindir ke pe...aku da takut da coz malam n gusi sakit plak...xmau menjawab lelebih...kang ade gak kua paper sok gadis suci dibelasah mat motor kan....so aku jalan ar lelaju...nak bagi cepat sampaai...tapi malang x bebau...selipar jepon yang aku pakai putus time2 2 gak coz aku jalan cepat sangat...pulak 2 time 2 jalan 2 macam berlobang cket n aku x perasan....huhu suda jatuh ditimpa tanggga...tercium ppulak taik ayam...memang aku jatuh pon...tergolek golek macam dalam filem bollywood...romantik woooo....romantik la sangat...laz2 mat2 moto 2 tros blah...agak dorang pon takut gak minah weng mane bejalan tetengah malam ni kan....hohoho.....

huhu mau maen alice jari hijau@dalam bahasa atuk aku,alice greenfinger lagi...(note:atuk aku nama md salleh)aku cume dapat main free trial...1 jam je...wat sakit jiwa la macm ni...kalu mau maen lama kene beli...uggghhhh xmau aku...da la mahal...baek la aku beli game boy kat kedai apek depan umah....jimat pon jimat...puas ati...kalu kalah buleh hentak2 cket.....mau maen alice jari hijau!!!!mau maen alice jari hijau!!!!!haaa menjerit puas2 sampai tercabut gigi geraham....eh skang gusi aku xsakit sangat da....dye da start gatal...macam baby nak tumbuh gigi...so chumel kan...chumel la sangat...ugghhh xbleyh jaja lagi pic aku skang coz abang aku sengal g masuk memory card camera(ughh aku tatau la plak camera ade memory card@x...jangan tanyer aku...aku takut cket ngan teknologi) dalam laptop kawan ye yang ade virus...huhu suda kene format semula...n sume pic da hilang.......nanti aku da kumpul pic bebanyak,aku jaja kat sini sampai korang sume temuntah...muahahah

Tiada ulasan: