Selasa, November 03, 2009

gravestonee versi pelik

aku tengah makan mee goreng sambil silang kaki depan tv...sangat seronok+angin sepoi2 bahase dari selat johor yang bertiup aman damai...ecehhh.....tetiber loceng pintu bebunyi...uikkss sape datang plak neyh...potong stim....kacau idup btol...malas aku g bukak...baik aku layan wonderpets lagi seronok...hohoho...tapi bley plak dye bebunyi banyak kali...xmo banyak cakap,aku g ar tengok sape datang...

uihhh ade bungkusan untuk aku ruper nyeer...excited neyhhhh...mau bukak cepat2....nak tau pe aku dapat???

-------------------------


-------------------------

-------------------------

--------------------------


---------------------------


--------------------------



---------------------------



aku dapat gravestone!!!!!!!..uihh takut neyh...saper la plak yang busuk ati n dengki kat aku ni...tapi aku xmarah orang yang bagi 2...aku lagi suka...garvestone mahal wooo.......200coins....so sesape yang main farmville,ringan2kanla tangan bagi aku gravestone ekss...mahal tuuuu...bleyh aku jual kalu tengah sesak2 xde duet...hoho


notakakicagu:aku terime sume hadiah...babi pon aku layan...so sudi2 la bagi hadiah kat aku

Tiada ulasan: