Selasa, November 03, 2009

xsengaja woohhh

hujan kilat kat lua..kilat sabung menyabung...ni kalu pekene tido best gak neyh...bukak kipas no 5,sembunyi bawah selimut n bukak tingkap cket...perghhh...syahdu...angin sejuk sampai ke tulang sum sum laahhhh......

aku try intai kat lua...xmau ikut nafsu mata...kang kalu tido konfem sumer keje x buat...dala baju banyak x basuh berlonggok jer...eiyyy konfem mak aku sakit mata kalu tengok n of coz laa aku yang sakit telinga plak nanti dengar tazkirah mak aku....huhu...alamakkk...lupe nak angkat baju yang sidai semalam...mampus akuu....dala puppy duk berlegar je kat lua.....buat nyer dye menyendeng2 kat baju 2 sume macam ner??habisla xsuci daa...dengan sepantas kilat sambil lempar selimut atas katil,aku tros lari kluar bilik,wat pusingan u semula....g tutup kipas jap...membazir letrik la plak kang nanti...huh...huh...penat g berlari bukak pintu n angkat baju yang seberat 3 ekor gajah.....tros masuk semula,tutp grill n kunci pintu...sedar2 je aku da tido selama 3 jam n tinggal 2 jam je untuk aku siap kan sumer keje umah...giler kentang ahh...xsempat daa nak masak nieyh...huhu...harap mak bace blog aku n pecaya ngan cter benar di atas....sekian.....

Tiada ulasan: