Ahad, November 01, 2009

iklaneka

baru sampai umah...gigih ni...xbukak kasut aper sumer tros g ngadap komputer...eks giler pe nak ngadap comp trus...mampus kene halau umah ngan mak aku kang...xreti2 nak bukak kasut dulu sebeluum masuk umah?memang saje je la 2 nak kene kan...nak tau aku g mane 2 hari ni?aku g pusing johor ikutrombongan kembara mahkota johor...aku x nak ikut sebenarnyer...tapi da dorang pakse aku ikut...cian plak kan...hehe...x ar...aku ikut parents g batu pahat...anta bebarang yang nak dikirim untuk abang aku.....pesan kat kawan dye suh bawak kan....dala tumpang suh orang bawakkan barang...bley plak sesuka ati bagi bungkusan seberat 3 ekor gajah...humanggaihhhh.....xpatut btol.memang x patut...selamat ar abang ridwan 2 cakap xkesah pon kalu beg berat cket coz parents aku sowang je tumpang barang kat dye...huh pe lagi....makin ligat ar mak ayah aku beli barang...sumbat sumer dalam beg 2....benda yang bley dapat kat sana pon mak ayah aku gigih nak bagi gak....biarlaa....asalkan mak n ayah bahagia sudaaa....


urgggghhhh tinggal seminggu je lagi duk kat umah...bohsan ni mau balik matrik...boring ar g sana...duk umah bley lepak n tido 16 jam sehari macam baby...chumel kan?hohoho....kalu balik matrik kene bangun awal...mandi pagi....g kelas...wat muka spastik...berebut beipaper kat koop....berebut makanan kat cafe...berebut toilet...n memacam lagilaaaa benda kene berebut nyer...huhu....penat tau...kene bejaga tetiap malam lagii...lepak umah senang...xde benda nak dirisaukan...tapi aku memang tengah risau pon skang ni...kalu result kondem...mampus aku....ermm lkalu result hancus terpakse ar aku tempah ruangan iklan kat surat khabar...
GADIS GAGAL EXAM MENCARI CALON SUAMI!!!!!hoho...anda mau kah?sila lah selak2 paper minggu depan...ade x iklan macam 2 eks....kalu mau isi borang skang pon bleyh...hoho...otak suda wengggg....

urrggghhhh dala...g bersurai...aku mau tido...len kali datang agi eks...mahap la xde air untuk dihidangkan...papai

notakakicagu:pic banyak dalam kamera n kamera 2 da dibawa oleh sabiq n muaz g ostel...sooo tunggu ar len kali baru jaja pic

3 ulasan:

sharamli berkata...

mesti rasa xpuas d0k umah kn..
nnt bila blik matriks rasa h0msik..kn3..heee

aljauhary berkata...

Jeles la tu.. wan tu kawan baik.. sbb tu die sanggup bwk 3ekor gajah.. cuma 'gajah' yg sekor tu jer mak ngan ayah xnak kirim.. kalau mak kirim mmg kene humban dlm sungai nil la jwbnya.. jadi anak firaun la lps tu..

rara n jaja berkata...

to aljauhary:
huh kawan baik pon agak2 ar...mnyusahkan orang jer...selamat laa dye hormat orang tua...2 yang dye xheran...ntah2 dye da buang barang2 2 cket..hohohoho.....

anak firaun??cheh...ok laa...orang cun memang slalu ade orang iri hati...selamat laa cendol seorang yang penyabar...huhuh

to sharamli:
da otai...x homsik da...