Rabu, Disember 29, 2010

hang..oooo



 tukar kasut coz kalau pakai heels,konfem akan mendatangkan mudarat kepada kaki

 muka bosan menunggu










 pakai socks da sebab kaki melecet...sakit wooo


hanging out with sibling...

memula ingat nak kua hri isnin...nak g ngan adek n kakak je...so suh la abang aku anta..tapi dye xmau...dye kate g hari selasa...wuwuwu...keciwa....da la da siap2 iron baju...rupe2nye start hr selasa sampai new year dye cuti...best2!!!blh round shopping complex banyak2 kali sebab ade orang nak anta kan.aku xde lesen...xpandai bawak kete apetah lg moto sebab aku takut dengan benda berenjin n bermotor...aku takut teknologi..aku takut mesin.sebab 2 sampai skang aku x amik lesen even adek aku da ajak banyak kali untuk teman amik lesen....

kalau kua ngan abang@kakak,mak ayah aku xkisah even balik lewat malam pon...kalau kua sendiri2,sebelum azan magrib je mesti da ade 10 misscall kat screen nset..mak aku kol suh balik umah...haihhh...so heaven gler bile abang cuti...

memang banyak sale tapi xde yg berkenan...da la 2 time aku g top shop,try la belek2 kasut...time 2 tgah sbuk kol abang aku tanye dye katne...sebab kitorang berpecah...dye bosan nak ikut kitorang jelajah setiap kedai....haa time sbuk2 calling 2,aku xperasan kat tapak kasut 2 ade tag tulis pig skin...huuu..tapi bukan kat kasut yg aku pegang...kat kasut sebelahnye...yg ade pig skin 2 kaler choc...yg aku pegang kaler itam..tapi sume yg kaler itam xde tag pig skin...tapi yg itam n choc sama je bentuk n style aku tgk...tapi aku xrase was was.aku yakin kasut 2 xde pig skin...heeeeeeeeee....

bye~~~lapar..

Tiada ulasan: