Selasa, Disember 14, 2010

TUTU LG???

assalamualaikum.....


how ur life??mine was great as usual....heeeeeeee.........






ni hari selepas habes exam basic...hoooo...kire macam nak lepas tension la kan..padahal next week nye ade exam lg..n plus ai 2 hujan lak...even hujan pon kitorang gigih gak nak g tgk movie....g sana naik cab but still kene hujan coz cab 2 berenti jauh gler dari pintu masuk...hujan yg gler lebat...even da lari2 pun tapi baju tetap basah gak...lencun...masuk 2 gigil2 sejuk kene aircon...first thing first...beli tiket dulu...kitorang tengok harry potter..wehhhuuu...rasenye xbaca lg buku dye yg laz 2 tapi yg aku tau laz2 ron ade 7 orang anak...heee...bc yg page laz2 je coz da malas nak bc..tebal sangat....pulak 2 bukan buku aku...buku kawan...senarai menunggu nye sangatlaaa panjang untuk sampai turn aku...adoiiyaaiii...by the time turn aku sampai,da abes sekola da...xsempat bc...xmau ar beli...mahal..coz buku 2 kalau da khatam,konfem aku malas bc balik...heeeee...haa sambung balik...pas beli tiket,kitorang g makan...sebenarnye aku da excited nak g shopping cket2 tapi dorang kate blh shopping after solat..ok...fineee...yelaaa....eh tetibe aku rase boring lak nak kene cter satu2...sebenarnye nak tunjuk tutu skirt 2 je..perghhh ayat kemain belok sana belok sini...biar la orang nak cakap style macam budak2 pon...pakai tutu skirt...xheran pon...sukati aku la nak pakai style budak...so aku letak pic pakai tutu skirt lg...biar mata ko sakit eyh??heee....eh nak blaja jahit tutu skirt la....senang x jahitnye???nak g google la...bye...

Tiada ulasan: