Selasa, Disember 28, 2010

weekend gateaway

da lama sebenarnye ayah aku janji....after sume da balek umah,ayah nak bawak g holiday..perghh gebang macam bawak g tempat best...aku da terbayang2 da...alih-alih,dye cakap krismas ni nak g kebun...g kebun je????huuuuuuu...da la siap pancing aku,dalam pejalanan konon2 nak singgah pasar pagi...aku suka g pasar 2 sebab ade jual pet...rabbit,burung,hamster,anak ayam....aku macam da nak termakan umpan la gak kan...pas2 terfikir,xmau ar pegi..kat sana dala panas..huuu...ade eletrik...ade kipas sume tapi area sana jarang hujan..panas gler...xtahan kowt....laz2 terpaksa gak ikut ayah coz cam kesian je kalau ktorang x gi...

 tudung lembik2...huuuu....



 super duper lurve baju niii...mak pon suke sebab mak kate nampak sopan..heee...pastu kan 2  tyme aku jalan2 kat pasar 2 ngan akak aku,ade 2 orang gurl 2 duk pandang aku sampai terteleng2 kepala n mulut cam tgah bergossip.....aku bukan perasan dye pandang aku..aku jalan depan dye n kepala dye ikut pergerakan aku okeyh....aku rase xdela aku pakai pelik pon...sopan hokeyhhh.....

 close -up cket...dye macam corak cheetah kecik2 kaler pink...sweet kan

spek baru beli...amacam???ade gaya2 nerd@cekgu x???hyeee...saya cekgu baru...sila beri tunjuk ajar...heee...







 

da sampai kebun..kat kebun ade sebuah pondok..sebab 2 la aku xteringin langsung nak join memane camping...bile cuti pon memang ayah aku bawak camping kat cni..ala2 summer camp gitu..masak pakai dapur kayu...sume pon mini...peti ais mini,dapur gas mini....so terpakse masak guna dapur kayu...untuk memasak dalam kadar segera...by the time balik umah,rambut sume da bau asap...pas2 tido atas pangkin..xde tilam..sume tilam da kene gigit ngan tikus....selamat bawak bantal dari umah...sakit badan wooo tdo atas pangkin...bertilamkan kayu sahaje..terase2 kayu kat tulang..time2 2 la nak mensyukuri nikmat tilam



da nak balik..super duper lurve baju kali ni...xyah pakai inner..senang...heee....

Tiada ulasan: