Ahad, Januari 16, 2011

fake

aku dapat mesej...

Ini ayah.Tlong isikan credit maxis 30RM ke nombor baru ayah  0128641729. 
Ayah lagi ada msalah kat balai Police.ta payah call lepas credit masuk bru ayah call

sender:+6285298318248

memula aku cam blur gak kan...ayah aku ade emergency ke coz xpenah lak dye suh aku topupkan dye...aku yg mintak topup kat dye ade la....pastu cakap dye ade kat balai polis lak...tetibe terfikir eh bukan ke tempat keje ayah aku memang kat balai polis...adoiii..rasa cam lawak lak...pastu kol akak aku...dye kate dye pon penah dapat gak tapi yg msg dye dapat 2 tulis mak aku yang nak topup...dala no indon...isyhhh suke2 je mintak topup free..len kali kalau nak tipu pon tulis ar ayah kat hospital ke,kastam ke,jpj ke...baru la aku cuak cket....adoiii laaa.....



Tiada ulasan: