Rabu, Januari 12, 2011

family affair

sem baru bermula dengan sangat hebat..fasa baru...transisi kehidupan bermula....terpaksa belajar menjadi lebih berdikari...azam baru juga..balik rumah sebulan sekali...no more balik tetiap minggu...pointer sem lepas berada di paras yg blh mendatangkan kecederaan pd diri sendiri n kaum kerabat.jadi,sebelum lebih banyak keburukan berlaku,sistem perlindungan perlu diaktifkan..solusi nye,aku terpaksa balik umah sebulan sekali...wuwuwuwu...camne cheq nak makan time hujung minggu...huuuuuuu....

disebabkan aku cam ade banyak masa lapang(read:kehidupan hostel sangat bosan n boring aku jd mati kutu dok sensorang dalam bilik),aku berazam nak join aktiviti yg kelab2 anjurkan...em hujung bulan ni ade kem survival...aku cam xtau nak join@x...nama kem 2 kem survival,for sure la kene SURVIVE kan...wuwuwuuwuu...duk dalam hutan...macam citer survival 2...ngeri....adoiii...bergantung pada ketahanan badan..tgk ar 2@3 mgu lg...kalau aku ade upload pic2 dalam hutan 2,maksudnye aku berjaya la...kalau x....senyap2 sudah!!haha...tetibe emo lak.


hola~~~~






   
 yg mane 1 ek??adoiii

 best..best...retail therapy..menenangkan minda..menyihatkan badan....join la gaya hidup sihat cam kitorang ni





 muka lapar..aku lapar...lapar sangat







aku ade kelas petang ni...kelas ukiran kayu..aku xtau pe dosa aku sampai aku terpilih join kelas ni...da la kat fakulti lain..aku terpaksa menapak sensorang..macam budak nerd...dala dalam kelas pon aku duk sensorang...xde orang nak duk ngan aku...wuwuwuwu...sedih..aku terpaksa jadi pendiam dalam kelas...sesak nafas aku sebab asik kene tutup mulut je....dala...nak tenangkan minda sebelum masuk kelas...aku terpaksa jadi budak seni even aku xreti pon...mampusla kayu 2 aku kerjakan....xtau nak reka bentuk pe.




Tiada ulasan: