Selasa, Januari 18, 2011

no lies~~~~

taraf n pencapaian kite,hanya kite yg tentukan.....gajah sama gajah bergaduh,kancil ditengah mati tersepit...erkk...betol ke pepatah 2?lantak ar..bantai je




aku da tersalah wat keputusan...dayyummm...matila aku...aku da xblh tarik diri..hadoii...cane ni..bantulah aku


 muka blur..pe aku nak wat ni

 nervous nak amik result



jadi kalau da rase dapat result rendah,moh la kite ke kampung..
jadi petani moden..haha..kesian budak ni...


citer yg lain lak,skang ni tetiap ari asik hujan je kat cni...aku bukan nak merungut..aku bersyukur sebab cuaca sejuk...duk bilik pun macam ade aircond terpasang...2 blm masuk dewan kuliah lagi 2...after 2 jam bertapa dalam dewan kuliah,konfem badan jadi beku da....skang pon bile nak mandi aku akan fikir 23 kali...tapi macam-macam mane pon terpaksa gak mandi 2 kali sehari...untuk cukupkan kuota...isyhhh..skang pon tengah sembunyi dalam comferter..sejuk gigil tapi nyaman...

Tiada ulasan: