Ahad, Mac 06, 2011

lost in the jungle

assalamualaikum warganegara blogger sekalian..ape khabar?harap sihat selalu...aku macam biase..sihat n ceria....after 2 whole week yang memenatkan....test,test n test...even xde kelas pon tapi ditambah ngan aktiviti2 yang entah hape2...memang energy hilang ntah kemana....tido pon 3@4 jam je sehari...jadi sebagai membalas dendam,haruslah bg hadiah kepada diri sendiri...supaya dia xmerajuk n sakit...haaa nak cter gak tentang test aku yang last ai 2...differential equation....eh tetibe rasa malas cter lagi..yang 2 aku cter kat entry lainlah...nak cter tentang aktiviti ai jumaat ari 2...after klas ai jumaat,aku laju2 jalan sebab.................nak kejar tandas...sakit perut...harharrr...after that,dorang ajak kua...dorang disini ialah farhana(rummate aku),qiba(yang sponsor bayaran kete),fatin(tukang bawak) n jana(yang dibuli dalam kete)...kitorang nak g jusco...ada jcard member day...ingatkan ia berlangsung kat sume jusco..so kitorng g la jusco bukit indah...gigih berjalan meredah hujan...rupe2nye....hampa...ade kat jusco taman u je...tapi xpe la...alang2 da sampai,kite shopping cket2 dulu..mukaddimah katenye...



a girl got to do what a girl must do...errr betol ke???

jana giler...haha...macam ttengah marah kan????mesin ni bagus..siap print resit...so biler ade orang tanye berat ko,juz tunjuk resit 2 je...xyah cakap banyak..


di jusco taman u lak....pic tengah shopping xyah tunjuk...korang pon akan terkejut tengok betape rakusnye mereka grab segala stuff....janji ngan akak aku nak jumpa kat sana...plan bijak sebab blh pow duet dye sket...bijak x aku???ngehngehngeh


after that,gerak ke danga bay...baru seronok2 nak main tapi mak aku kol...suh balik....wuwuwu...kene bebel..anak2 dara xblh kua sampai lewat malam...terpaksa akur..sempat main cket je...nanti harus g lagi





ferris wheel...memula ingat 1 round je....kecewa...pastu 2nd round,gembira...then rupe2nyer beround2...da xhepi..pening...adoiiii



then kitorang decide naik merry-go-round@carousel..nak feeling ala2 stairway to heaven 2 la...tapi xde orang nak tolong amikkan gambar..terpaksa amik sendiri...mainan ni boring..sesuai untuk budak2 je...dorang yang lain naik lg adventure...naik pirate ship..asikla menjerit aku dengar









carousel~~~~

time nak balik baru sedar banyak lagi permainan best2 xmain..wuwuwu...rugi...tspi harus balik cepat2..kang mak aku kol lagi,naya lak kalau dye tau xgerak lagi


asalkan da masuk utm,da cukup syarat...heeee...kitorang g balai cerap utm...dulu ade baca dalam novel...alah yang heroin dye lea haryani...bf dye bawak buka puasa kat balai cerap..dala lea haryani 2 pon amik kos letrik gak...time memula aku dapat surat tawaran utm,aku gigih cari novel 2 dalam rak buku....tapi xjumpa...lupekan jela...isyhhh

love my dress damn much!!!heeee...












bile dok kemas pagi ni,ni je yang aku jumpa dalam purse aku...duet2 sume da hilang...digantikan ngan ni...wuwuwuwu...sedih...kena balik umah ni...



all in all,segala nya sangat best..heh...kumpul energy lagi untuk hadapi minggu ni yang sangat2 memenatkan....ade sorang kawan aku 2,tetibe je xnak tegur aku...pelik...

Tiada ulasan: