Rabu, Mac 16, 2011

muhasabah

assalamualaikum...
sebenarnye bile aku ade mud n idea nak update blog,mesti line wifi ni wat hal...
adoii..stress btol aku macam ni..end up aku tido je..xjadi nak update blog..yela sakit hati lak nak tgu loading nye..berzaman-zaman baru siap loading...

aku baru test tadi...wuwuwuu...kecewa.....


2je yang mampu dicakapkan...dala 2 malam sebelumnye aku g bantai tdo..adoiii..ape nak jadi..nak bg hukuman kat diri sendiri tapi xtergamak....pemalas sangat..tau tdo je..padahal time 2 aku xngantuk pon...tapi aku saje baring n pujuk diri sendiri suh tdo..rase nak lempang je...isyhhhh....marah sangat2 niiii....

JEPUN dilanda tsunami..punah harapan budak2 kelas aku nak g jepun....tapi dengar kabor,dorang sangat berdisiplin n berhemah even dalam keadaan genting macam 2 pon...xpecaya???jap ekkkkk...


TEKAN NII...haa bacela kau sampai temuntah..tapi sikap dorang sangat impress kan diri aku sendiri...sangat tenang n teratur...tapi setiap yang terjadi ade hikmah..ALLAH jadikan setiap 1 perkara 2 bukan saja2@sia2 je....mesti terkanndung pengajaran n iktibar disebalik 2...macam kisah aku yang bantai tido semalam la....pengajaran nye,aku kene lebih struggle n x lalai....manusia ni kene selalu diberi peringatan...sebab ape???sebab kami semua ni mudah terlupa n kadang2 saje je melupakan...


haaa lgpon semalam yang aku bantai tido 2 sebab aku penat sangat...g pusat kesihatan..teman kawan aku...sebenarnye sebab aku nak wat scaling gigi..tapi sebab sumber pengangkutan utama kitorang hanyelah menggunakan kaki,jd kitorang terlewat sampai kat PK. doc gigi da xmau terima patient....wuwuuwu..camni ar...camni ar kan...aku da jalan jauh2,kerah tenaga semata2 nak jumpa kau,tapi kau xmau terima aku....kecewa dengan itu doc.hanya kawan aku 2 je dapat rawatan sebab dye bukan jumpa doc gigi...dye ade masalah mulut..mulut dye jd rabak sebab cakap banyak sangat..aura2 joyah.nama dye hharus dirahsiakan atas sebab2 keselamatan.tapi aku xtipu..memang doc 2 yg gtau yang dye ni cakap banyak sangat..sebab 2 kene penyakit 2....memang joyah tegarrr ni..adoiii..lawak gler.dala..nak sambung blaja...sok nak g PK lagi..nak wat scaling gak macam2 mane pon...da xselesa ngan kondisi gigi sendiri....bye

Tiada ulasan: