Ahad, Mac 06, 2011

perfect!!

ingat x the cutie pie yg aku post dulu?the one and only niece...dulu kecik n xbukak mata....skang lihatlah hasilnye......

membesar bagai juara tapi malas bukak mata..pandai berlakon...padahal tengah seronok2 main...bile aku kua kan camera,tetibe je dye wat gaya ngantuk..adoiilaaa

alien in action....

chakkkk!!!!!




excited..baru kenal tangan...asik nak makan tangan sendiri je...so kawaiiii..n buncit


ni yang paling latest...sebab 2 dalam ni nampak macam sangat besar..sebab memang besar....



haha..suka wat muka chomeyy camni...


muka geram nak gigit2 camera sebab kuakan cahaya flash



isyhhh comotnye..asik main je


attention span semakin bertambah..mudah tertarik kat benda colourfull....




n grab...yeay!!!puas sebab dapat pegang...


ape pandang2??nak kene pukul?muka garang giler...



pasrah je dapat auntie camni.....






in the dreamland...farfar away....xtau tengah fikir ape...
chubyy...goldfish eye..beautiful lashes...curving lips..perfecto!!




ignore the messy~~~

wahhhhh...comel!!wonderfull moment



penat nak upload pic budak kecik ni...banyak lagi dalam folder aku tapi dapat upload cket je sebab line lembab macam nak mintak kaki je...nak tunggu pic ni upload pun aku sempat tido n bangun sebanyak beberapa kali.....selamat la aku masih dianugerahkan secebis kesabaran....uisyhhh...sejak budak ni ade,rentak parents aku pon da lain macam sket..aura2 nenek n atuk semakin terpancar...balik keje je,budak ni yang dorang cari dulu.kalau dulu,asal balik keje je,mesti dorang chek kebersihan umah,dapur,masak x...skang da xpandang 2 sume...selamat aku...heeee.pastu kalau nampak orang lain marah anak,mesti dorang bebel n cakap 2 kan budak2 lagi..da kene marah.cehhh macam lupe je time muda2 dulu pon dorang macam 2....

on the side note:aku benci bile misplaced things....skang ni mane aku letak penutup botol aku tadi??adoiii...penat nak cari...slalu kalau misplace barang,aku akan bising 1 bilik n rummate aku akan tolong carikan gak...ni ko rase aku dapatkaki x kalau aku suh dye tolong carikan penutup botol aku???

Tiada ulasan: