Jumaat, Julai 03, 2009

erks

boleh x kalu aku bakar pc kat hep ni sumer??
lembap nak mati r...dala aku bajet nak dok sejam je kat hep ni...boleh terlajak berjam jam plak...haaa kan da pembaziran masa jadi nyer...at the end nanti aku gak xcukup masa nak study...sebab 2 la biler balik jer tros tido...penat tau...xsempat nak wat revision bagai...huhu otak plak made in thailand punyer cap...2 yang lembab semacam je 2......


berbalik kepada permasalahan pc di hep semula...adelah sangat lembab seperti pig nail@dalam bahasa asli nyer sipot babi...aku syak sipot babi bergerak pon lagi cepat...kang x pepasal jer terpampang di dada dada akhbar sok "pelajar matrik mengamuik akibat kelembapan untuk surf net"..huhuhu lagi mau banyak cekadak...da bley surf pon kire syukur...orang lain sume da bawak laptop khulu ke hilir...aku lagi lepak hep je...sampaikan mak cik cleaner hep yang kejernyer menyapu lantai,mop lantai,bersihkan toilet,kutip samaph,etc 2 pon da boring tengok muka kau...balik balik muka aku jer kat sini...xde muka lain...kalu cun xpe gak..ni muka macam muka tembok...eh tembok bukan sebarang tembok tau...ni tembok besra cina ok yang dilawati n dipuja oleh sumer orang....kahkahkah...xlawak langsung ok cendol...try la wat lawak yang bernas like bersiar siar sambil makan biskut@mau bershopping di cafe tapi tertinggal purse di bilik n terpakse wat muka tembok pinjam duit kawan.yang sedih nyer pas seronok menjamu mata mentapau lauk tapi biler balik bilik semula baru mensedar diri yang bungkusan lauk n nasi suda tertukar sama rakan sejenis...huhuhu ketawa sayu pada diri sendiri..amat lawak mentertawakan kebodohan diri sendiri...ni adelah kisah benar yang tidak dilakukan oleh cendol okies...jadi tolong jangan percaya...

MEGA SALE......suda bermula pada sok hari...tapi hanya dapat mentelan air liur n nafsu shopping sajer coz ujian penilaian semester(ups) start minggu depan...terpaksa menghabiskan sisa sisa pembelajarn pada minggu ini sambil berhibernasi di bilik saje...huhu sedih tolll ar..naper la mega sale start awal sangat...xsabarnyer nak cuti n sopping serta lepak sesuka ati...dala aku subscribe paper...tetiap ari baca sopping complex wat sale...sedih...menangis dalam ati tau...huh dala xmau menceriter tentang mega sale lagi yang membuat kocek jadi nipis lorrrr...nanti ade gak yang ketawa dalam duka...ingat lagi 2 3 tahun kebelakangan...1st time blaja naik bus sendiri...time 2 memang kaki gigil gigil ar nak naik bus...orang pandang pon semacam jer...yela dorang pon pelik takut gak ntah ntah budak ni ade parkinson ke kan...2 yang gigil semacam je 2...akibat terlalu ketakutan menaik bus,akhirnyer aku terbayar tambang bus menggunakan not rm50...sedangkan caj perjalanan hanyerlah rm1 n bus 2 bus tabung yg jenis x pulangkan baki...punyer la xsedar diri...pas soping2 n nak makan baru tersedar sekeping not 50 da xde...dala time 2 duit da habis...beli makanan plak kat mcd n belakang aku tu makhluk sumer bersusun menunggu q nak beli makanan...siap bersungut bagai lagi tungggu aku kua kan duit seposen seposen dari beg coz duit aku kan da xde...perghh malu gler r...pas siap bayar trus pegi sambil tundukkan kepala nak cover malu...konfem aku x singgah mcd 2 da...2 dulu...skang xmakan mcd..boikot katernyer...
p.s:aku dalam ceriter di atas adelah bukan nama sebenar n x bersangkut paut dengan cendol,cendawan@pon keluarga mereka pon

SEMALAM.....semalam wat kesekian kali nyer berjaya melapangkan diri untuk lepak n x study...wat sesi luahan perasaan sesama rum mate...eh cop bukan luahan perasaan tapi luahan ceriter hantu...bertukar tukar ceriter hantu...tentang makcik cleaner yang muncul tetengah malam,tentang makcik jual karipap n nasi lemak yang muncul di birai tingkap aras 4 sambil naik basikal n tanyer "adik nak beli karipap n nasi lemak"...pergh takut seyh citer 2 sampai termasuk dalam mimpi aku...sampaikan nak bangun g tandas malam tadi pon da gigil gigil....alah gigil bukan sebab takot tapi sebab sejuk...eh tapi naper slalu hantu hantu yang datang kat matrik ni harus pompuan je eks??hantu laki memang xwujud eks?pulak 2 hantu makcik karipap 2 pon ade kat matrik negri 9 gak...pelik aku...antu makcik 2 memmang pusing sumer matriks eks??musykil nyer

Tiada ulasan: