Rabu, Julai 01, 2009

life

lepak kat hep sensorang update blog coz da tension mengadap buku je.....
dont have energy to do the revision n all the thing preparation for ups..
make my brain jammed n wanna explode if possible...
today i already finish do the ujian b4 muet test that include speking test...
hmmm...what can i say ek??i had a long pause while do the individual presentation...
the topic n point that i get is quite easy n i already have the main idea but i dont know how to relate it with the topic...huhuhu pity me...n i only smile while waiting for my test to finish...but im quite relief bcoz all the ujian was over...so i can only concentrate to do the revision for ups...the feeling is like ripping something hideos that sucked your blood from your inner body n make u fainted all the time...haha WTFH that i merapuing know rite??yaa i admit that during the speaking test,i was fainted all over the body n only god know what i feel when i am doing the test...
but its not the real muet test...n of coz all my classmate laughing n smile while we doing the test...



enough with all the muet n thingy thing...haha ok or not when i speaking london??ahhh xmau la speking...xseronok mau membebel dengan bahasa puitis n berbunga bunga...yaa bahasa melayu kaya raya dengan perumpamaan yang menarik bagai kacang lupakan kulit n banyak lagi(haha padahal x ingat da segala purampamaan 2)...

dala macam xmau memblog je la...xsempat dowh nak study...yela balik bilik pon asik tido je...nak bace paper untuk tau berita semasa pon da xsempat apetah lagi mau membuat soalan tutor yang beraneka jenis 2....
n aku pejamkan mata je tengok pakaian yang berlonggok xdibasuh n berlipat...
alamat nyer lipas pon takut mau bermastautin kat tempat aku coz takut xjumpa jalan kuar...hohoho.....gembira....haha macam spastik je cendol ni dala selekeh lagi mau bangga dengan diri sendiri...ni kalu class mate aku jumpa blog ni alamat nyer harus dorang sebar 1 kmm....xbley tengok aku senang cket...mesti nak wat gossip pasal aku...yela orang popular la kate kan...hak tui...xpepasal popular ntah orang kenal pon x sape cendol kat dunia ni lagi mau berlagak...yela yela....back-to-down-to-earth......sedar diri hakikat kehidupan n asal usul manusia yang di jadi kan dari setitis air mani yang kalu jatuh ke tanah,ayam x sanggup nak patok n itik x hingin nak sudu...huhu...so sedar2 la diri jangan slalu riak...waaaahhhh tetiber wat tazkirah sesaat...yeee makanan hati itu penting...jangan badan je sihat wal afiat tapi hati sakit,mati n lagi terok da berulat da pon...sebab 2 la timbul pelbagai masalah kat dunia ni skang...sebab x jaga hati ar...dan dan tuuu...yela ustazah cendol....

online sensorang kat hep...aku syak dorang sumer pandang aku pelik gler...minah pelik maner ar ni yang online sensorang n tetiba gelak menghilai bagai...yela aku bukak blog lawak koootttt....wat aku nak gelak je la kann...

eh balik jb nanti dorang sumer ajak aku naik train...dengar perancangan memang macam best tapiiii aku macam la xbiase naik train...n aku pon da pindah umah so jauh ar dari cs 2...camne ar parents aku nak maik nt...huhu xmau ar nak susahkan dorang plak kan...tapi merambu ramba di zaman muda mudi macam idea yang seronok jer....isyyhhhhh panggg pada diri sendiori...ups pon x start lagi da fikir balik nak naik aper...naper la wujud manusia macam ni kan...dala mau balik bilik n berhibernasi selama 70 tahun ar....baru la seronok n bangin2 je tengok aku da kat gurun coz kutub tempat polar bear berhibernasi sume da mencair n jadi gurun yang maha panas berkat pembangunan yang x terancang...skang panas yang sangat scary...terik hebat skali...aku kalu kua xpakai losyen n protection bagai haa biler balik bilik nt tengok ar kulit sume da menggalupas n merekah serta gatal gatal coz kering sangat...paling terok bahagian bibir ar...even da pakia lip butter for extreme dry skin type,tetap gak dye merekah...hihi buruk benar aku tengok n doc nasihat kan pakai olive oil je...murah n berkesan tapi macam xbest je...tooo oily la...make me uncomfortable....

Tiada ulasan: