Sabtu, Julai 25, 2009

pokok


haa ni la pokok 2...mak aku cakap ni pokok ati ati...ntah ye ke x aku pon xtau...aku bantai yoo.tengok cantik n murah...nak jage pon senang...aku siram je suda



pokok orkid yg xde kawan...

hmmm...tadi petang g umah nenek...nak amik nenek bawak balik umah coz sok kitorang ade wat family gathering...wahhhh....sangat2 seronok....ade makanan banyak sok....yummy yummmy..
xsabar nehh...hohoho...so dalam pejalanan 2 singgah nursery jap...nursery yg jual pokok2 2 ye kawan2....bukan nursery yg ade budak2 kecik hingus meleleh n suke meraung2 2...huhu...sebab dulu aku penah....tersalah fikir...dulu abg aku yg first ade gf la...pas2 dye ajak family kitorang jumpa family gf dye 2...dye cakap ar umah nyer yg ade nursery 2...aku ni da duk terbayang bebudak berlonggok la bagai kan...biler sampai2 hek elleh...nursery pokok bunga rupenyer...patutla berseni je halaman umah....



ni kaktus ni dye yg bagi kat aku...besday present...dye bagi sepasang...tapi yg lagi 1 da mati...sebab x dapat sntuhan kasih sayang aku

haa kat nursery tadi 2 ingatkan nak beli pokok periuk kera...tapi sangggggaaatttt2 mahal looo...baik la aku beli kat giant...baru rm6 ko...2 pon bley tahan besar...ni keciik cinonet dye jual da 2o lebih....dala 2 ade sebijik je periuk kera nyer...xmau la...dye kate mahal coz 2 periuk kera hutan...so memang eksotik sesangat la...ahhh...aku pedulik hape...hutan ke...belaan ke...yg penting murah marrr...lagipon aku bukan balik umah slalu pon nak dok ngadap pokok 2..lain la pokok periuk kera 2 bley bawak g ostel kan...ahhh susah susah sangat,aku gantung je la periuk belanga mak aku 2...hohoho...bley tahan berseni gak kan kepala otak aku ni....ehhh tapi aku rase idea 2 aku kene tangguh 7 keturunan dulu kot...kang ade gak yg makan penyapu memalam ni








tengah bertanding you think you can dance

haa ayam2 kat atas 2 sumer akan menjadi korban sok...ayah aku beli 3 tapi 1 lagi tuan nyer anta sok...n ayam da mati ayah aku beli lagi 3...erkksss da mati kene sembelih yer...bukan mati kene langgar...isyyhhh you olsss ni sukan wat fikiran menyenget tau...



ni plak time kat pasar mane ntah...aku cakap ar nak makan asam pedas nenek masak...mak aku pon semangat ar beli ikan pape ntah...tapi dalam pejalanan balik umah ade pasar malam plak...so trus beli makanan...n idea asam pedas 2 tros terkubur n ikan2 2 akan masuk frame je kot...wakaka....


sangat banyak tempat persinggahan yer sampaikan aku pon da malas nak turun...macam2 la plak nak di beli nyer...laz2 aku lepak je dalam keter...aku ingatkan dorang g sekejap jer...ruper2 nyer...mak aih...lamer bebenor...kua2 je ayah aku dari kedai,aku tengok dye bawak benda ni...




agak2 korang hangin terbakar x aku?dala tgu lama...hape kejadah ntah nak beli mendalah 2...aku pon xtau name nyer...ayah aku kate nanti senang sedara mara nak guna...xyah sewa kat orang da....susah nak g amik n anta...siap nak beli belas2 tapi yang ade 5 je....huh selamat...kalu x....bersesak ar kitorang dalam kete 2...dala aku dok tgu sensorang ngan ekon x bukak nyer...dala menetap di negara yang duk kat garisan khatulistiwa...berpeluh okies ketiak aku...da macam wat sauna da dalam 2...dat why aku nampak makin muda....


muda x i???

2 ulasan:

sharamli berkata...

muda dek..tp akak lgik muda..hu3

rara n jaja berkata...

to sharamli:
erks akak mude lagi ke kak?hohoho