Sabtu, Mei 16, 2009

entry kah?

misz cendol sudah gler blog...biar tiada ape mau dikate kan pon tapi gigih pegi hep n library semata mata mau menupdate blog...
n pas dapat wat 1 entry perasaan macam heaven gler...apekah itu???
huhu macam penagih xdapat candu(candu ke eks??penagih moden pkai pe ek?)
ah pape je la...n perasaan yg ribut taufan di dalam akan tenang bler membace n menghupdate blog...aaaaaa mampos aku kalu mak aku bace entry neh...konfem dye kate aku kat matrik xblaja...
hehe....ala skang kan baru habes orientation week...so perasaan adalah sangat riang gumbira seperti mendapat aiskrim kacang yg enak di tengah gurun sahara yg kontang n gersang....
sangat seronok n heaven gler....n tadi baru pas beli buku rujukan chem...niat murni adelah mau study dengan gigih n bersungguh sungguh...
n niat yg kurang murni adelah mau mengqadak tidur....
erm yg mane 1 harus didahulukan eks?
mata yg ayu n bundar ini sudah tunjuk perasaan n suda beribu kali menguap n mau ditutup...huhu....
tapi semangat di jiwa yg kentul seteguh batu karang di lautan dalam yg biru n saujana mata memandang suda pakse aku study....
tadi misz cendol bersama ex rum mate suda berjaya membuka kedai kopi di halaman libry...
diselang seli kan dengan pencuci mulut mengumpat secara pukal...
huhu as a student sangat la tidak manis berbual tentang mulut di kedai kopi....
harusla mengumpat rakan rakan coz aktiviti itu adalah sangat seronok n rase macam agak berilmiah n bergaya sambil menongkat dagu....
still dalam proses mau menukar cos n aku suda membulat kan tekad yg jitu mau beralih ke bidang fizikal...
semalam semalam aku g jumpe cikgu kaunseling mau minx pandangan...
boley die bagi pandangan cket secotet je pas2 mula la berbincang hal politik,hal duit,politik semasa,hal dye kene saman pon dye mau crite sama aku...
walllaaaaaweyyy agak boring gak tapi muka harus la cover tidak mau tunjuk boring n cover ke-cun-an aku......muahahahahaha......
perasaan juge suda gian mau membace paper...suda lama tidak menjalan kan aktiviti membace secara pukal......

Tiada ulasan: