Rabu, Mei 06, 2009

laz keje

saat ni tamatlah tugas aku kat petronas pump station 2...
hmmm.....byk pengalaman yg dapat aku kutip supaya jd backup dalam proses kehidupan aku....
tadi ada wat taklimat n jamuan cket...
makan pizza n air amik yg stok kat kedai mesra jee....
n sume orang dapat seratus sorang coz ktorang menang dalam projek smile....terbaik diseluruh malaysia..
bos sangatlah baik...(wahhh dan dan pas dapat duit baru cakap baik).
padahal sbelum ni da seguni ngumpat dye....hehe...maafkan sy ye incik razak....


incik razak aka bos


2nd wife dye...kak ya

bos siap cakap nak jenguk aku kat melaka lg....baikkk...
so pasni kene struggle study.....huhu study time...masa untuk stay up je la tetiap malam...
doakan supaya aku dapat ketahanan hga habis matrik...aminnn.....




kak ida yg slalu bebel






ni je pizza yg sempat di snap...
yg lain da selamat di hadam

Tiada ulasan: