Jumaat, Mei 08, 2009

probs kah?

lg ceriter tentang matrik...
aku da tau result brape...2 pon tau mlalui fon...
aku kol bahagian matrik...
masalahnyer skang......

AKU XDAPAT SURAT PENDAFTARAN MATRIK UNTUK SEM NI!!!!!

huhu wat shud i do....takut la...
konfem byk masalah nt...
malas ah nak lepak kat pejabat hep 2 nt lelama....
isyh ni yg geram neh...
yes memang aku da pindah uma n aku da suh bhgian matrik chek kan dorang pos katne...
n dorang kater dorang da pos kat alamat uma baru aku...
hailaaa ni yg menci ni....
da la 2 untuk cos pon 1 hal..
aku nak amik fzkal coz malas nak hafal bio pepanjang but takut aku dapat cos bio...bukan aku xsuke subjek bio...
sukeeeee sangat cos tau tentang diri sendiri n keadaan sekeliling but as i said b4,being a cik pemalaswat aku lebih prefer more 2 fzk la kan...
n aku on je dengan fzk but kalu msuk fzk pon 1 hal gak...
ramai noooo boys dalam 1 kelas...
dala banyak kene presentation....
n aku x mempunyai cukup keyakinan untuk wat mcm 2 depan boys n dengan perangai sengal dorang 2....huhuhu harus fkir memasak ni...
tapi xpe la at least 2 ajar aku jd lebih berkeyakinan n more indpndnt rite??

back 2 da probs....
so aku kene g matrik awal2 pg la kot...
takut lama plak urusan nt kan....
huhuhu

n kepada bebudak pas spm yg dapat msuk matrik melaka...kalu ada yg bc blog aku ni(mcm la bnyak nauuu pembaca blog ko ni cik cendoll oii....pangggggg kat diri sendiri kasik sedar diri sket)
tegur2 la aku eks....hehe 2 je nak bgtau nyer......
da la...mau makan...lapar btolll...
dari pagi tadi dok pack barang(eceh 2 adalah sangat menipu coz aku bangun pon da kol 11 pg)
aku hanyer makan choc je tau tadi n blom makan pape lg...
diulangi hanyer CHOC je tau...huhuhu lapar neh....
so bubye 2 all readers...takut blog ni berabuk je nt coz cik cendol sedang bersabung nyawa study dengan gigih kat matrik....n coz xde laptop so sangat la susah nak update slalu nt kan....
nak gak beli laptop tapi ayah kate xyah beli lg time matrik ni...takut aku x tumpu study asik chatting n update blog je.....

so renung renungkan n selamat beramal....bye.......

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ak rse la kn,,,
dy anta kt umh lme ko la...
ko nie plajr brmslh la...
em anywy,,
mirelle kim slm,,,,
haha

haness=p berkata...

yg tanpa nama 2,,ak la...
haha