Sabtu, Mei 16, 2009

ulat

gendang gendut tali kecapi....

kenyang perut senang hati!!

haaa baru pas dinner...perasaan sangatla riang libur coz perut da penuh..
kalu x asik la berbunyi perut aku.
pelik btol la aku ulat dalam perut aku ni...
xpenat penat ek korang berbunyi....bajet chumel eks??




cube la korang duk diam cket..
bg aku menjalani kehidupan dengan aman...
adoyyyyaaaiii penat tahu mau menjaga korang.
gheti gheti la insap cket n duk diam...
tadi baru pas bual ngan mak..
cendol:hello mak

mak:yeeee......tgah watpe?

cendol:baru pas solat...nak g makan..

mak:ayah tanyer solat subuh g surau x???

dush...dushh...baru bual jap da kene soalan cepu mas....huhu boleh ayah aku kater ada orang ngadu kat dye yang aku xsolat subuh kat masjid...ehhh memang btol pon tapi ayat macam menipu xbley blah la plak kan kalu ada orang ngadu kat ayah yang aku x g masjid...
saper la plak kan da nak ngadu kat ayah 2...eleh macam la ramai nau makhluk kenal aku kat sni...
kewujudan aku kat cni pon orang xsedar...
bley lg nak tpu mcm 2....
yela ayah cendol ngaku yg cendol memang x penah g masjid time subuh...
huhu roh kemalasan memang xbley renggang dari diri kan... nak wat macam ne kan.

ni tengah memblogging secara pukal dari hep....
xmo ar g cc....mahal dowh...aku da la slalu jer kaya sekejap but miskin berkurun...
2 yg taraf dok hep je 2...
n dekat plak dengan kaunter fello...dala fello yg bertugas malam ni stok garang punyerrrr....
takut nyer aku x pakai matrix cards ni...
pe kes memalam pon kene pakai....isyhhh marah ni....grrr...grrrrr(bunyi menahan marah sambil mengetap gigi)..geram tau...



tadi kekawan ku iaitu mirelle,ana n nadia hanis g melawat aku kat bilik...
walllaweyy rindu nye nak minggle ngan korang lg...
siap dorang risu aku sorang pdt kat si2 n xde orang nak jaga aku da...
yela aku kan pemalas...harusla ada orang datang n berzikir kat telinga aku suh bangun n study. n oso suh kemas cubicle aku...adoooiiiiyai pas ni kene ar study sendiri2 n g makan sendiri2...sedey nehhh....sreetttt srrroootttt(bunyi orang sedut hingus sambil lap air mata kat keyboard)........... da x de orang da nak borak2 dengan aku...

2 ulasan:

sharamli berkata...

meh kita b0rak 2 meh..hu3..

merpatiputih berkata...

hajar...
meh la aku teman ko borak...
tu la dulu aku dtg bilik ko selalu ckp aku dtg..
skrg xdek org dtg bilik pn bising...
ko mesti windu aku kan..hihohji