Khamis, Mei 07, 2009

jalan jalan

lg 2 hari je sy duk umah u olls....
xmoooo balik matrik...nak duk umah n llepak sesuka ati..
huhuhuhu...ntah biler la lg boley lepak umah...lgpun minggu depan aku da pindah umah da pon.
patutnye minggu ni tapi da aku nak balik matrik kan...so uruskan hal aku dulu....
tadi baru pas kua dengan syamin...




awal gler okk

g jj je pon...tapi seronok coz da lamaaaaa x jumpa kan.awal pg sgt koot ktorang sampai jj.
kul 10.12 a.m...haaaaaaa ko da mcm pekerja jj da ktorang ni.
wif syamin

tapi selamat time 2 body shop da bukak...

sale untuk hari ibu

ni je yg aku beli


so lepak situ gak...xlama pun lepak situ...
aku rasa kalu lama cket aku lepak situ konfem aku da bley bkak cwgn body shop baru coz mcm2 aku beli nt kang..
aku beli toner,moistrzer n lip butter je pon...pas2 dapat wat body shop card member....so kpda kwn2 yg nak shopping kat body shop sila2 la guna kad saya eks...
sblm ni aku xpkai body shop...aku gna skin food tapi aku xtau la skin fud 2 100% vgterian@x...
xmo la aku pakai brg yg byk sgt bahan kimia...
yela kulit ni nak pkai lama....da la kulit aku jenis kering...cepat rosak la nt....
takut plak aku kang tmbul ntah penyakit pape kan....
pas2 sopping brg kat dalam jj.
sopping untuk mak dye
pas turun tgkat bawah...aku sgah kedai brang2 thai...beli kasut...pas2 aku ckap kat mien yg aku macam nak pkai sliper 2 trus...tapi mien kate x yah....pas2 aku jalan 2 3 lgkah...
tetibe je sliper aku yg aku pkai putus...wahhh dye merajuk coz aku nak pkai sliper lain....
sliper baru
xbley jaja pic kaki aku pkai kasut 2 coz kaki aku buruk


udah putus marrr
sliper ni sgt berjasa kat aku...
da bertaun aku pakai...kelr dye x luntur seyy...
sayang nyer....

d lama berjalan baru sedar perut lapar gler...ater dari pg kot aku xmakan...
kalu bab soping xmakan pon xpe....cube kalu time study@keje...jap jap lapar...



syamin nye...me nye da abis

jap jap lpar...btw berat aku da naik....44kg okeyyyyy...mgu lepas aku chek baru 42.7kg...
cepat gler naik....huhu takoooot la jd gemookk.dala aku kuat makan....


barang yg sempat amik pic...yg lain malas jaja
syamin anta aku sampai umah....dye sempat tgk rabbit gak....
tq syaminnnnn.....mmmmmuahhh!!

1 ulasan:

SyAmiN_kuyut berkata...

yeah......
gambar aku masok kat blog kpale besar!!
bangge neyh...
swonok jgak dpt kuar ngan ko..
psl gmbr shopping utk my mum tu, seb baik jd bli stlh berjam-jam membelek. kui3...
thx a lot for spend yr time with me that day and thx a lot sbb blanje aku bracelet.. cantek...