Jumaat, Mei 08, 2009

membebel

a women's heart should be so lost in God, that a man needs to seek Him in order to find her!!!

salamm.....


kata2 tu aku dapat dari blog kawan aku...n wat aku terfikir...
btol gak kan....yelaa maksudnyer kite xyah mencari cinta coz dye akan datang dengan sendiri nye rite?so untuk korang2 yg baca blog aku,xyahla menggelitis nak cari boy lg ye....
dorang akan datang sendiri...mcm aku niii...ceewaahhhh....
dan dan 2 nak promot diri...
skang ni study dulu tau...

hehe....takutla dengan remaja zaman skang kan yg gadai segalanye kerna cinta....
like my frensss....n aku rase skang dye pon da jd macam bohsia...
siap tukar2 pasangan bagai...
geli plak aku nak kawan dengan dye....seriesly aku sangat jijik dengan dye...
life xmencerminkan keperibadian as a muslim langsung...
n yg sadis nye dye adalah budak skola agama n lebih tepat lg budak skola maahad...
sedari kecik dididik dengan ajaran agama...
n dye skola tadika,rendah n menengah kat skula agama tau....
n ayah dye memng warak habisan la kan....
tapi anak hancus...oooo yeah iman xdapat diwarisi....dari seorang ayah yg bertakwa(sila baca dengan gaya raihan ek n siap wat style tangan bagai tau)...
haaa tu laaaaa....so kiter kene slalu muhasabah diri...memangla skang kiter dalam cahaya keimanan but takot sok lusa kiter diselubungi kegelapan syaitoooonnnn plak kan...

ooo yeah sepatut nyer sbgai kawan harusla aku nasihat dye kan tapi bler dye sendiri cakap xpecaya kat allah so wat shud ai do......tergamam je la aku dengar smbil wat gaya rahang terjatuh sket...

n skang pon aku da xberhubung dengan hamba allah 2 but aku dengar cerita dye semakin terookkk n siap promot body kat orang bagai...

cara dressing dye kadang menutup aurat tapi kadang2 hancus...
n kepada lelaki di luar sana sila selidik akhlak bakal pasangan dulu even dye menutup aurat bagai kan....but kalu yg da style dedah2 bagai 2 harap maklum la kan...

wat u give u will get back la kan...diri ko 2 akan jd cermin mcm ne pasangan yg akan ko dapat....
so sementara masih ada masa ni kiter perbaiki pe yg kurang n kekalkan pe yg terbaik rite??


ehhhmmmm ustazah cendol da siap bagi tazkirah....

Tiada ulasan: