Jumaat, Mei 15, 2009

penat n buhsan+lapar

huhu misz cendol sedang kusyuk mendengar ceranah....
sangat2 boring yer kawan2...
awatla nye aku kewne orientasi lagi pdhal thun lepas pon da kene....boring gler dowhhh...
dala 2 wat kat dewan utama...hok aloh sangat lah panas...
beinh da oldest matrik la kate kan...
harusla peralatan ketinggalan zaman bagai.
biler la pengarah sampai seru nak letak aircond kat dewan ni....
huhu umat manusia dala ramai menderu deru...
berpeluh berair da ketiak sume tapi muka wat maintain gaya cool je...
senior la kate kan...eceh.....air muka harus jaga babe...
memang berlonggok la umat manusia sampai melimpah ke ladang jagung....
knape ladang jagung?
ehhhh sukati aku la kan....ni kan blog aku....
hehe nak letak ladang cendol kang macam mengarut la plak kan...ladang cendawan plak macam weird semacam je...ater aku kan suka gak makan roti jagung...lagi lagi roti jagung gardenia 2...heaven babe....kek jagung,air jagung,puding jagung n segala mak nenek jagung pon aku ngap..
sedap 2!!!!!meh meh kalu sesape nak datang melawat aku mai la...sesangat la di alu alu kan....n jangan luper bawak makanan...lapar neh...
perut aku da berdentum dentam bak meriam buluh ni...eh meriam buluh 2 slow sangat...meriam besi ar.ntah mane la ulat dalam perut aku ni dapat meriam bagai sume 2...
kalu rosak kang perut aku, aku sue korang eks...
mahal tau peroot aku...chumel je...
besar@kecil,chumel@montel.....sayangi perut anda setiap hari....(sila menyanyi dengan mimik muka pakcik digi)

Tiada ulasan: