Sabtu, Mei 16, 2009

tq guru


HAPPY TEACHERS DAY!!!!!!!



wuhuuuuu awal2 pg lagi aku da semangat msg misz mimi nak wish teacher day....
seronok seiii....
dye siap ajak aku lepak hep lagi....
dye nak belanja makan...
yuhhhuuuuu best wooo...
yea misz mimi adela guru english sy di program 2 tahun...
n kelas dye sangat njoy...
wat memacam aktiviti like drama,brochur n memacam lg la yg aku da lupe...
best memang best tapi kalu time da penat2 cari informtion n laz2 misz mimi tolak....hancur hati babe...
memang dye baik tapi kekadang hitler gak...
ececehhh....

n xlupe gak kepada semua guru2 saya dari sejak sy PASTI,SRI AR-RASYIDIN,MAAHAD DARUL QURAN,MAAHAD MUHAMMADI,KOLEJ MATRIKULASI MELAKA N SEMUA GURU2 TUISYEN SAYA.....
tq ku ucapkan coz ajar saya 2 c da world from the other side.....

yela tanpa guru siape la kiter kan....
n tanpa dorang ntah2 aku xpandai membaca n mengeja serta mengira...
yela even maths aku hancus pon but aku stil lg ar kan kire yg mudah2...

n aku ngan maths memang x kacip langsung ar...
n ade gak ar aku dendam cket2 kat khawarizmi coz cipta formula maths yg wat aku jd mereng cket....n dye gak eks yg cipta trigonometri....hangin je aku tau...
susah woooo.....
n sebab maths gak la pointer aku xberape nak cantik cket kan...
huhu 2 la malas bebenor eh....roh maths memang xpenah2 nak merasuk diri aku la...
aku kalu da baru je sentuh buku maths n baru je selak buku trus hantu setan ngantuk mane ntah yg merasuk aku.....
trus je aku nampak katil 2 melambai2 aku dari jauh...huhu.......
macam sedap la plak kan duduk n lepak je atas katil dr duk melompat kepala otak n neuron bagai nak siapkan 1 soalan maths....
huhuhuhu

Tiada ulasan: