Khamis, April 02, 2009

cornetto

hye guys...
watpe 2?
da makan sume?
meh nak cter...
tdkan dorang sume da dapat gj..
aku knfemla x dapat gj lg kan..
yela orang baru msuk keje la katekan.
but yang bestnyer abg shahril(one of my workmate) belanja ktorang sume icecream.
dye suh pilh pape je icecream yang ktorang nak..
yahhhooo seronk nyer...
inilah abg shahril yg baik hati tu

n of cos r sume orang hepi kan.meh tgk sket wajah2 girang dorang




ni lah icecream yang aku pilih...xbest pun coz manis gler.
sampai muak la gak aku makn.

tp ksian kak yah(bini owner pump station2) coz dye yang beriya2 suh dorang blnja dyer icecream time dye bg dorang gj...aperla kaya2 pu suh org blnje.
patutnyer dye yang blnja ktorang.
tapi aku respek ar kat bos aku 2.
ada 2 pump station but humble gler.
nak unser je.
yang model lama plak 2.bini2 dye pun naik kelisa je.
td anak dye datang tau.
wat praktikal kot.from universiti teknologi petronas in business but wat praktikal kat kedai bapak dye.
mamat ni pun naik moto je.
xdela mcm anak orang kaya yang lain.
asikla kehulu hilir dengan kete besar n brg branded(eceh2 ayat x puas ati).
hehe.
dala xmau cakap bebanyak kang bos aku jmpe blog ni mampus aku.

Tiada ulasan: