Selasa, April 28, 2009

majlis kahwin

mgu lepas uncle mud kol n ckap yg anak dye da nak kahwin mgu 2...
hari sabu...dye cakap patutlah anak dye xmau blaja da...nak kahwin rupenyer...
yela muda lg punnn....baru 20 n kenal bakal hubby dye pun baru 2 bulan...
hailaaa...tapi aku xrapat sangat dengan minah 2...dye anak angkat uncle mud coz dorang laki bini xde anak...
so ktorang da amik cuti siap2 n rancang bertolak malam jumaatnye...
mak aku lg la excited nak jumpa kaum kerabat dye....
yela pas opah aku meninggal,mak aku da jarang berkumpul ramai2 dengan adik beradiknyer punn...
so hari jumaat 2 memang mak aku da cuti ni siap masak2 makanan bagai...
yea family ktorang kalu agak nak berjalan jauh cket n luar dari johor mstilaa sbuk bwk bekal bagai...ayam,udan n sotong goreng......
yela takut lapar tapi time 2 xde kedai makan plak kan...dala aku kuat makan...harusla bwk bekal....

ktorang x trus g kl....sgah kat kebun muar jap n tido kat si2....
ada pondok kat si2....
ayah aku memag slalu bawak ktorang tido kat kebun....katernyer biar anak2 merasa hidup susah n rasa tido atas pangkin...sakit badan wooo...

so sok pg bertolak g kl but sgah sepang...amik kak aku...
hutan sesado g tempat kak aku

2 la bengkel dorang...
tempat jin bertendang

pas2 sgah umah kak liza...coz dye nak bertolak sama...alang2 2 dye bley tunjuk jalan....

ni ada kak liza yg sangat down-to-earth

yela ayah aku kalu jalan kat kl dye kalut sket...jalan nye asik la berubah2 je....2 yg pening....


sgah mall beli hadiah

pas beli hadiahh...lepak jap

amboi ralit bebual

dengan mama...da lama x jumpe

ayah yg da bosan

dala aku pakai bju htam hari 2...amaaaattttlah panas...
dalam pejalanan balik 2 sgah jusco mane ntah...
2 yg sempat tukar baju...
muka epi cket dapat shopping

pas sopping2 bagai g makan n anta akak aku smula....

trus balik malam nyer....
ayah aku cakap nak trus balik umah nenek aku...tapi ble aku bukak je mata aku da ada kat halaman uma...pe kes 2??

p/s:pic adalah sgt sedikit coz aku malas snap

3 ulasan:

sharamli berkata...

0rg laki mmg cpt b0san kal0 p kenduri
hu3

Unknown berkata...

Woi!!!! kutuk bapak kami ker???
xboleh jadi ni...
die tgh rindu anak die yg kat mesir ni..
lama dah tak jumpa.. selalu kalau gi kenduri anak die yg kat mesir ni la yg selalu teman borak2..
kongsi ilmu dan pendapat serta pengalaman..
wakaka = )


oooo....
gi KL x jak....
uncle Mud tu siapa???
mn gambar???
mcm xkenal jer...
lamanya x update blog...

rara n jaja berkata...

ntah...
sepupu mak koot...da lupe la...
yg pensyarah uitm 2....
eleh kamu 2 ntah2 kak liza pun x kenal....

rindu ke?
xpun....
xpenah dgar pon ayah sebut nama kamu...
hehehe......