Khamis, April 30, 2009

xtvti ahad

hari ahad 2 macam bohsann la plak kan duk umah je...
ater katenye cuti kann...haruslaa berjalan...
xkan nak duk umah je...
ayah aku nak ajak g econsave je nak beli carrot untuk makanan rabbit...
yela kat econsave kan brg murah...
lgpun untuk rabbit je punn....xkan aku nak beli yg 5 hengget sekilo...
yg 1.90 sekilo sudehhh....

tapi laz2 ayah cancel kan niat g econsave coz di hasut oleh mak ajak g jakel....
jakel skang tgah wat sale wooo....
discount hga 98% sampai 4 ai bulan ni...
memang murah2 gler...
tudung manjalara yg bawal no 1 dye jual rm10 je selai...
bapak la murah...
dulu aku beli 30lebih kott...
ater kan student namanye...harusla cari yg harga murah..
umat manusia memang ramai hingga melimpah ruah ke ladang gandum...
ramai gler...mula2 sampai ayah trus ajak balik smula...
x sanggup nak redah...tapi mak gigih...pompuan katernye...
jap je da hilang dye menyelit...
terpakse la aku ikut...
ayah aku x sanggup n tgu kat pintu masuk 2 je...
dye plak yg jadi jurujual n tolong budak2 jakel promot kain....
laz2 dorang bg ayah aku discount lg hebat...
masyukk mar....


murah2 gler

gaya tukang promot plak

rambang mata

pilihh jgn x pilih

umat manusia berlambak btol
ayah yg hepi kene kua duit

survey langsir untuk umah baru

huhu aku jadi tukang angkut barang

kain yg sempat di beli

ni je tudung yg sempat aku grab...
yg lain sume tgal kaler yg x cantik

pas 2 ktorang g kip mart sebelahnye plak..
beli barang basah....
yela icebox da kosong....so harusla beli kan

twar menawar haruss


pas2 sgah pasar malam coz mak malas masak malam 2 n trus balik umah...

Tiada ulasan: