Khamis, April 09, 2009

spoiler

hmm.. dont know what 2 merapuing n ditulis.
meh ar aku cter sket pape jela.
lgpun blog aku bukan ada orang jenguk so bley la mengarut sesuka hati...
lalala ; )......

aku nak cter zaman aku pas pmr ar.
time 2 result aku agak gempak gak lar kan.
so aku ingat bler da gempak 2 aku bley la lepak sesuka ati time form 4.
huhu.
so time 2 la aku becnta dengan eman.
seriesly la x tmpu lgsung dengan study bagai.
tapi ok lg lar aku punyer result smu time 2.
but by the time untuk spm..hancus beb.

time 2 memang really2 enjoy la kan.
balik kelas je aku da tido.
weekend g tusyen,date n shopping.
balik tusyen buka reti nak wat revisyn.
lepak n tido je.
mcm xde hala tuju
ditambah plak dengan peer pressure kan.
rakan2 yg xmembantu.
time 2 aku fkir coz aku slalu bernasib baik n ALLAH akan tlong aku la kan.(pekenamanye ALLAH nak tolong kalu ko x usaha).
pas solat asik la berdoa nak result tgi tapi da x usaha laz2 aku dpt 2a je for spm.
but tme 2 still x reti nak insaf.
adala sterss ckett but....
still berhubung dengan eman lg.


n u know what?
bler u start bercinta smbil blaja.u xkan dapat cncentrate.
n then ble da bsar cket skang aku fkir y i must jeopardize my future kan?
n aku sangat2 ksian tgk muka mak aku bler anak kwn2 dye n cousin2 aku dpt 7 8 a in spm kan.
sgt syahdu n rasa skang nak wat yg terbaik.
pleaze god give me chance 2 succes in my study.huhu.
result nak kua 27 april ni.
takut takotttttt.
wish me luck eh?
2 je la cter ni.

so aku fkir eman is spoiler la kan.
memang rugi aku sia2kan masa muda aku.
even kalu nak dkire aku xpandai pun but supposedly aku bley usaha kan tp aku x usaha lgsung coz aku fkir eman ada n bley provided aku dgan macam2.
hehe.its sucks babe.
so no more eman or anybody lg lah kan.

skang aku msti tumpu untk diri n study aku jer.
xkisah ar nt orang nak pgl aku budak skema pun kan coz aku xnak nt aku jd orang bawahan je...
coz aku da rasa keje bwhan.
mcm ne dcemuh n pndangan masyarakt pada aku coz aku hnylah seorang pembuka pintu.

yup i think its one of reason y aku nak keje coz aku nak rasa pe prasaan orang yg keje mcm 2 spaya aku x leka dlm mengejar kejayaan.

fuuuuhhhh skali hembus je.
entry panjang berjela la plak ek.

Tiada ulasan: