Ahad, April 19, 2009

pelik vs unik

ermm tadi dinner bihun bandung...
kat cni kedai jauh tau...
mcm highway gak ar jalan depan ni...
so kalu dapat makan mkanan yg lua dari kedai mesra 2 sangatlah heaven....
ni x...balik2 maggi n roti jer...
muak aku tau....eceh2 dan dan 2 muak



tadi ada sorang costumer 2 datang...
orang takaful....
dye tanye b.o.d aku....
aku ckapla kan...
pas2 dye kire2 kan n dapat no 7...
dye kate no 7 ni seorang yg unik...
aku kate uniks?(sambil wat muka blur)
dye kate a ah..aku slalu wat benda yang orang xpenah wat n x penah fkir...
aku pun mcm almk ye ker?

ni lah encik takaful 2

pas2 abg roy tmpat keje aku 2 ckap yg aku memang unik tapi dengan kata lain nyer pelik...
dye kate aku x mcm pompuan lain...
aku tanyer ar pompuan lain 2 mcm ne...
dye kate yg lemah lembut n sopan santun...
pas2 kalu da jmpe mkanan aku xtoleh kiri kanan da...
xkesah even ada laki@costumer still nganga mulut beso2 untuk makan...
ater da namanye mulut aku beso...
harusla nganga nye beso kan....
uish x adil......

2 ulasan:

sharamli berkata...

sila jadik p0mpuan yg s0pan santun..muahaha

aljauhary berkata...

die nie sopan???
tunggu PM ke-15 la jawabnya..
nak kata lelaki bukan, nak kata pompuan xmacam wanita..
entah apa2 ntah..