Rabu, April 22, 2009

keje lua

tadi masuk2 keje,kak ida(supervisor) suh aku serve kat lua...
aku ni da wat gaya rahang terjatuh smbil kua bunyi aaaaaaa.....
tapi ape kan daye....allah telah mengatur segala2nye.....
huhuhu....peh ayt xbley blah plak kan....
so pas2 aku cpt2 g toilet n bukak bju aku selapis....
aku pkai bju 2 lapis coz dalam kedai mesra 2 kan sjuk....
bos plak xbg pkai sweater...so harusla aku pkai bju 2 lapis...
keje kat lua panas woooo....
bse ar dunia akhir zaman....
2 yg pnas nyer semacam....
mula2 terketar2 gak aku nak serve costumer...
yelah sblm ni mane la aku penah isi minyak segala 2 kan...
terketar2 gak tangan mula2 kan..
harusla abg am dok sblah aku n temankan n tengok pe yg salah....
ni mla2 demonstrate camne nak wat

ni aku praktikal plak
abg am sgt sporting amik pic aku bersama cstumer...
xpepasal uncle 2 glamer jap msuk blog
gya di tiup angin ditepian pantai

harus senyum cket

laz2 kene jerit dengan abg am coz asik bergambar je...
sipa jerit weh budak meh sini aku nk tnjuk cara gna pam...
lalala~ai wat muka slamber je



laz2 ok jer...
da terer la katerkan...
ni barula namernye bkerja untuk cari pengalamn...
eceh dan dan 2 plak...
tapi dok lua best wooo.nikmat....bley lepak je sepanjang masa...
dok kedai mesra x best....
supervisor depan mata 24 jam...
pas2 kalu xde cstmer msti aku kene susun brg n isi air dalam chiller...
mlas ar aku....nt patah2 kuku aku...hehe....mcm la pnjg bebenau kuku nye pun....
tapi kul 5 ptg abg am da balik...so aku serve sorang2....
aku tlg isi minyk untk certain2 cstmer je...
kalu yg ada mamat2 aku mlas nak g wat kan...
mlas la aku...aku tlg serve untk pmpuan n org tua jer...
ni sape r punye keje ar buang sikat merata rata

aku gak yg kene menyapu nyer

da nak balik harus la hepi


p/s:ni blog aku...so harusla ada byk pic aku...

1 ulasan:

sharamli berkata...

sikat kam00 kn...
cpt ngaku....
ha3