Rabu, April 01, 2009

ngantuk

benci lah malm ni...
line lembab gler n aku sampai ngantuk tgu.
disebabkan ngantuk,aku tersalah delete entry..
sengal gler.
bnci.....
huhu.

lantaklah.mlas nak layan.

meh aku nak mengarut lg.
keje aku kan as a penymbut tetamu.
so aku tegur la sume orang.
so td ada sorang uncle 2.chinese tau.
dye datang kedai mesra 2 n nak beli choc.
pas beli dye lepak jap kat si2 nak makan choc dye.
so aku bual la dengan dye.
dye pandai gler pantun melayu ni.
sket2 msti dye msuk kan pantun dalam pckapn dye.
so ad skali 2 dye menyanyi n aku cakp ar sedap kan(sj nak bodek padahal x sedap pun)
pas2 dye pun cakap la ilahaillallah ko sindir aku ek(dengan pelat cina dye la kan).

pas2 ada skali 2 aku dengar sorang cina lain cakap insyaallah bile kak tmpat aku keje 2 suh dye dtg lain kali untk order barang.

moral ove da story:even cina yang akuknfm bukn mslim 2 pun bley slalu sebut nama allah apakn lg kiter yang dlahirkan sbg muslim ni kan.mksud aku bukan kpd org yang bernama muslim je ek tapi msej ni menyeluruh untuk sume glngn mslim di muka bumi.



ha 2 lah keje aku.wakaka bangga gler siap publish kat blog bagai.padahal keje cikai jer

Tiada ulasan: